Цей
модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання
учнів в проекті. Створила Таблицю«ЗХД» -«Знаю- Хочу дізнатися- Дізнався».Завершила
формування Ключових запитань.
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів. Порівняла Інтернет-ресурсів для спілкування, Веб-інструменти для спілкування. Разом з колегами обговорили використання чатів в навчанні та значення інтерактивного спілкування в Інтернеті у сучасному навчанні.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів. Фасилітація відрізняється від простого управління тим, що вона не має директивного характеру. Якщо при традиційних формах управління суб'єкт змушує учасників групи виконувати власні інструкції та розпорядження, то у випадку з фасилітацією її суб'єкт має поєднувати у собі ознаки керівника, лідера та учасника процесу. Вцьому модулі я створила документ для фасилітації. Визначила наявність усіх складових свого Портфоліо.
Сформулювала Основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів з обраної мною теми « Галицько – Волинське князівство»; сформулювала завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності. Створила текстовий документ із формами. Створила електронну таблицю з даними та відповідною діаграмою про результати опитування щодо обраної теми.
Комментарии
Отправить комментарий